Boyen


Jag har världens finaste lilla häst :)
Han är toppen, stor, tjock, ouppfustrad, uttråkad och ur kondition! Perfekt inför vårens tävlingar.
Jag skyller på min knäskada, som faktiskt blivit mktmkt bättre, dock dränker jag det med panodil, ipren, ngt annat piller och back on track. jag kan gå, det är alltid en fördel, jag är gla!
red honom för första gången igår, blev en tur runt färlövs söta golfbana :)
Idag tog jag också en söt tur, först i byn och sen ner i grushålan. skönt att va tillbaka faktiskt.
För övrigt så ringde Åke Duvander mig idag, han hörde hur det var med min skada och om jag kunde träna igen.
Så dax att höra av sig ja, enda terminen som jag e skadad, och då lägger han ner tid, SMART GRABBEN!!!!!

En gå lättnad är iaf att NP i eng B är avklarat iaf, gick väll så där.. menmen..
Och imorn gäller det, bära elr brista?
Ja jag hoppas iaf på att det inte händer ngt plötsligt...

Pernilla Lyckander är söt, och jag gillar henne, en av det närmsta, helt klart.
Jenny Hallgren också, en vacker tös som alltid finns där för mig!

Joanna Ekerot med då, mina party pinglor!

Linda tördell som är våglig och tar sig in på samma leg som jag gjort förut.

Micaela Fröjdh, den bästa genom tiderna. ALLTID! <3
Sara Rosengren
en rolig tös som lyser upp.
Även så resten av SMNV2 tjejerna, KÄRLEK!!!!!

:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjärtat!:O:).

du är så snäll som skriver sånt därnt. vill upplysa dig om att du är en underbar finis, kommer sakna dig din prutt när jag sticker till Amerikat!

tack för en trevlig fika idag föresten!

PUSS

2009-04-29 @ 22:12:55
Postat av: perkeyturkey

Tack kära vän!, detsamma på min älskling, och hjärta, höhö

2009-04-29 @ 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0