Furuboda

Hejsan
jag sitter nu inne i furubodas biblotek och gör teorifrågor.
kom hit igår, vilket innebär att jag missade en förfest hos sara och en fin utgång på class/grand.
Men jag gråter inte över detta.
Jag har verkligen jätte roligt... Jag sitter inne i en lokal och får massa information om sommarens händelser.
Massa planering mm kommer upp och jag får en massa mat hela tiden, verkligen JÄTTE kul! (?)
jag kommer även missa en utgångskväll ikväll (lördag), plus att jag missar underbara tider med mina fina vänner.
men ibland är det så att man får ta jobbet framför det andra, framtiden står på spel.

Vädret är iaf inget att klaga på, det är underbart fint här,
en negativ sak är att jag inte kan ta del av den eftersom jag sitter inne hela tiden!
Äntligen fick jag två timmars rast, och var tillbringar jag den, om inte framför datan med teori.
Massa information som sagt, det är helg, jag behöver vila, men preoterar.

Joppe klagade på att jag nämnde honom för lite i mitt bloggande..
så bara därför får han några egna rader här idag!
Joppe är för tillfället singel, en otroligt trevlig kille som man kan prata med allt om!
Vi träffades första gången för nåbgra år sedan, men lärde känna varandra riktigt sommaren 08.
Han går på österängsgymnasiet, sista året i SMNV3, vilket är en naturvetenskaplig linje med idrott.
Mycket spännande!!!!
Han har topp betyg och ägnar mkt tid till skolan, men han bangar aldrig för en fin utekväll eller en härlig filmkväll.
Han är alltså en kille som är öppen för förslag och ställer alltid upp.
JACOB HYLÉN


Nog om honom och om allt annat, nu ska jag övergå till teori.
Hemfärd imorn vid tolvtiden.
HA det fint allesammans, PUSS

Kommentarer
Postat av: JH

Eeh, jag vill också ha en kontakt annonsssssssssssssssss.

2009-04-26 @ 14:41:52
URL: http://maskrooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0