imorn

Nyvaken sitter jag med håret åt alla håll och magen kurrande efter dagens första mat.
Snart skajag ta tag i mitt liv och fixa mig lite för att sen bege mig till mitt älskade BLEKINGE!!!
Mys där en stund och sen hem igen för plugg på nytt.

Jag avslutade min kväll igpr med att radera och läsa gamla sms, från januari och februari.
Jag fick mig några skratt och kunde inte sluta läsa förän vid halv tre tiden.
Tankarna bara flög, och jag blev lyckligare för varje sms jag läste.
(Hur fan kunde jag va så trög å äns fundera på saken!?)
Igår fick jag även några söta sms från min lilla favorit, som tyvärr skulle upp å jobba idag och somnade drf tidigt..
Men däremot när jag vaknade imorse såg jag att jag fått sms.
Jag öppnar mobilen och läser att det är från Fluan.
Det bli troligen fika hos honom ikväll.

Idag är vädret toppen fint, blir till att steka när jag är i blekinge, övertalning!

Nej nu måstejag springa.

hörs senare

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0