Javisst

Tidig morgon trotts att det var Måndag!
Så nervös som jag var i morse har jag aldrig varit när jag vaknat förut,
till och med värre än första gången jag skulle tävla!
Och inte blev det bättre när jag kom in på vägverket heller, en efter en som kom ut hade kuggat..

Pulsen, ja, den steg väll till molnen om inte högre? sjukt.

Bilden var helt klart ngt av det sämsta jag varit med om, menmen, får leva med det.

Hur som helst, jag klarade det! TEORI PROVET ÄR AVKLARAT! :D

Bara körningen kvar nu, jag är riktigt pepp!!! Körkort till Valborg? JAA TAACK!


Förresetn så provade jag även att rida lite idag, tog en sväng om golfbanan, det gick men nu gör det ont.
Men det är bara ta några alvedon och på det igen.

En söt parantes är att den söte skrev, Den kom ihåg datum och allt, otroligt. Jag går på moln!!
Och med ett stort leende på läpparna och ett glatt hummör sätter jag mig med engelskan,
NP imorgon.. det ser jag ju mindre fram emot..
Puss alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0