Mod

Tillbaka till där vi slutade.
Jag hann inte mer än lägga upp mitt förra inlägg så hände det.
För första gången på drygt en vecka, inkommen på datan.
Alle tar mod och skriver, och precis som jag trodde, svaret dök upp direkt.
Samtalet fortsatte hela dagen, nu är jag lyckligare än ngt annat!

Middagen hos mormor gick okej,
men som alla vet så äter jag bara skinka, ägg och köttbullar!! Väldigt mkt Påsk?
Kryddar med lite Johnnys senap! Söt Stark!
Stoffe e duktig på att köra,
mamma gav oss pengar --> nästa helg blir räddad!!
Ingen fika ikväll, fick inte tag på Johan, och J fega ur när det gäller Emil..
Tobbe va duktig och jobbade,
Rasmus va en ängel å fixade min kväll!!!

För övrigt har jag vatt duktig, pluggat teori nu ikväll.
Känns som att jag kan det ganska bra nu.
Nej nu e det tid för sängen.
Fina drömmar väntar!

Höres, Kyss


Kommentarer
Postat av: Janyy

Sorry hun, men Jenna fixade. Inget fegande, allt som det ska . Men vem fan är RASMUS?!?!? . Vi hörs i em, ska till Willands & hoppa ldie nu . KYSSSSSS

2009-04-13 @ 09:46:57
URL: http://maskrooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0