Sand

Min dag har vatt underbar :)
Började med att jag å mamma körde upp till helena och kollade på valparna.
sen bar det av vidare mot Eko för lite mat, och sen vidare mot Blekinge och mitt älskade Sandvik!
Träffade på Mia och Zeppo i deras stuga, lämnade sängen och körde hem igen.
Såg även en fin blå skyllt, MJÄLLBY 4,  man ville bara svänga höger istället för vänster!

Nu har jag precis vatt hos min  fina häst, linade honom, duktig sötis!
Nu blir det hopp i dusch, laga mat och sen buss på stan vid åtta.
Sen troligen färd mot Jenny, och sen ut på Näsby för fiiiikaaaa.

I don't wanna feel the way that I do, I just wanna be right here whit you.


Och nu ska jag springa och messa Johan för planer ikväll :)
Ha det fint mina underbara!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0