tillbaka

min uppdatering har som sagt varit den sämsta på länge,
förlåt förlåt, jag bättrar mig nästa vecka :)
jaghar för tillfället fullt upp med mitt körkort och med skolan.
jag har lovat mig själv att klara det, så ligger i med teorin som en gnu!
frågorna på skolan känns faktiskt bra, även distanserna, lite osäker ibland kanske, men jag fixar det!!!

vädret är mkt fint också, suttit ute en timme nu och bättrat på brännan lite.
det syns inte, men jag jobbar på det, solarium till helgen kanske? söndag!!

FÖRRESTEN FYLLER SARA OCH TINI 18 IDAG, MASSA GRATTIS TILL MINA PINGLOR!!!
Och förlåt för att jag dissar festen imorn, måste ´tyvärr till Furuboda för möte inför sommaren!
nästa helg kan vi partaja tsm? :)


rätt söt ändå!!
många söta den kvällen, elr vad sänger mina tjejer?
Fast, min kamera e saknad :(
Måste köpa ny!!!

MIN KLASS ÄR SÖT! (Bara en lite parantes)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0