Toppen!

Absolut, Givetvis, Verkligen, Seriöst
Tjejer, ni är toppen, och jag älskar er.

Igår var en fin dag!
Började med övningskörning till veterinären vid 9 med mamma å micca,
sen mot stan och tåg mot Malmö vid halv tio med Micca!
Fin dag, strålande sol, inte för varmt men ändå helt okej temperatur.
Vi var på torget å käkade, så hörde vi hur de började spelas musik någonstans,
ljudet kom närmre, och vi såg till slut att det var magdansöser som dansade till arabisk musik.
Precis när dom är vid oss byter dom låt till bästa "Shik shack shock" som dom spelade på hotellet i Egypten.
Jag blev överlycklig och hoppade av glädje! :)

När vi var klara med malmö, satt på tåget hem vid halv fyra,

hade jag inhandlat, ett par skor, strumpbyxor och en tröja (plus käk) för mindre än 480 kr :D

Jag kände mig otroligt duktog över detta.


Hemma sen blev det stress åt a hilvede.

Buss mot stan å möta upp mina fina flickor, Joanna, Jenny och Linda.

Tog bussen mot Aron och Balsby för förfest, som var ganska lyckad ändå.

Hyffsat mkt folk som kom iaf.

Sen bidde det buss mot staden för T-bar, folket va kul men musiken sööög!

Sen kebab i natten vid kvart över två, och buss halv tre mot jenny.


Och jag måste bara klaga lite också, det får man ibland.

Min tå är troligen bröten, och det gör ont, och aron glömde alvedonen i jackan! (Y)

mitt knä värker, back on track hjälper till, snart okej? Ledbandsskada, kan ta ett tag :/..


Hörs senare alla söta :)
(fest ikväll?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0