välkommen

Godmorgon bloggen.
Imorse vaknade jag tidigt, redan klockan nio gick jag upp för att fixa frukost.
Jag är ovaligt pigg och livet leker.

Solen skiner och allt verkar vara perfekt.

Mia ringde från KRK vid tio, jag ska jobba ikväll vid halv fem.

Det ska bli kul, små knattar och nybörjare :P


För tillfället sitter jag och pluggar teori, ska snart ge mig på matten.

eller kanske engelskan?

aja jag ska vara duktig och plugga hela dan iaf.


Ikväll vill jag hitta på ngt kul!

har haft tråkigt i två dagaran nu, det e lov, då ska man ha kul!!

Imorron blir spännande förresten.

Körning 07.20, Grill å mys mellan fem och nio, och sen bio?
haha, aja det återstår att se.
hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0