VÅR!

Äntligen är det fina vårvädret här :)
Det invigs minsann med en fin tripp på stan med Jenny,
Mötte upp Aron å Joppe å tog en fika och sen en tripp till, då tsm med Joanna också.
Innan detta var jag på trafikskolan med riskettan, ganska kul ändå..
Hem med bussen 14.50, och mot Boyen.
Red en runda för första gången på en vecka.
Knät sa ifrån, men vafan, nu får jag sluta gnälla!
Boyen var jätte duktig iaf.
Micca kom på besök, sen blev det hem å dusch,
och sen en fin tur mot macken för glass,
tog vår lilla runbda till lekplatsen på almhaga, och pratade om livet.

Denna dagen har vatt otroligt fin,moch jag älskar verkligen vår!
(nya brills inhandlades idag!)
Nu ska jag sätta mig med världens tråkigaste matte D, prov imorron, JAG VILL INTE!!!!
Ha det fint allihopa.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0