Andra

Det känns lite overkligt att sitta där igen,
i bänken som såmånga gånger förr.
Alla dessa sekunder, minuter, timmar, dagar, månader och även nu, ÅR.
Det är från och med nu den sista gången jag satt på en stol
på österängsymnasiet den 19/8... aldrig mer kommer det ske,
för nu, nu går vi i SMNV3. det är nu vi ska acceptera det hela.
Att vi om tio månader kommer komma utspringandes genom entren,
upp på scenen och sjunga student sången. I år är det vår tur alla 91:or.

Igår iaf, tillbringade jag en massa fin tid tsm med min simon,
det blev grill å filmmys med tända ljus å så. Det slutade med att
vi somnade in vid tå tiden å vaknade upp av "I miss you" med Basshunter vid halv nio. <3

Klockan 00.41 inatt ringer mobilen. "Okänd".
Alle svarar, å i andra sidan hör jag PERNILLA LYCKANDER!
Det blev en del tårar igår kan jag tala om, glädjetårar.

Ser fram emot helgens händelser.
Fredag: Joanna, Alle å Aron drar mot malmö.
Lördag: Alle å Simon + middag. (kanske lite l-dagen på F-boda med kusiner?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0