Hurtful

Igår, ja igår va helt overkligt.
Beger mig in mot staden vid fyra tiden,
möter på Joanna en snabbis och sen beger jag mig mot egnahem.
Det absolut sista förvälet till pernilla. Inatt åkte hon, fick ett hejdå sms vid 05.15.
 Helt plötsligt har en av mina bästa vänner bara lämnat mig för att spendera ett år i USA.
Aja, hon får säkert jätte kul?
What evere.
Kvällen tillbringades hemma i min soffa tsm med joanna, hon hjälpte mig att passa valpen :).
Tre filmer hann vi nöta av; Twilight (sällan?), My sassy girl och bröllopsduellen.
Pojken skrev igår också, han anländer till malmö tågstation inatt klockan ett,
då kommer alle och joanna att stå på parkeringen, lagom trötta efter en och en halv timmes bilfärd.
Men va gör man inte egentligen? Två veckor, det e ganska länge :$.

Kvällen ikväll är planerad också, lite smått iaf,
Alle, Joanna, Aron och Joppe ska eventuellt dra å bowla eller kanske laserdome.

Hur som helst så trivs jag ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0