upp och hoppa ligg inte å dra dig

Du och jag måste fånga dagen.
Åh jag får ångest.
Boyen e kry, men mitt finger ÅÅÅÅÅH, typ panne, men gör ett försök idag iaf.
Längtar till ikväll, för då ska jag va med mina bästa vänner genom tiderna :)
Fredag blir det personalfest och lördag grillfest. Så ja, nu är alle tillbaka.
Joppe drar på torsdag, men då ska det ändå va vi tre kvar, Joggan och Ek också kanske,
den läspande är ändå bara tråkig, heeedååå ;)

Skolan börjar om en vecka, kanske dax att börja planera?
Imorron blir det Nova iaf, ngn som är suen på att hänka?
Typ den tillfälligt arbetslösa kanske? Du och jag, jag och du.

Om man kommer norrifrån
långtifrån eller hemifrån,
Vill man ha en trevlig dag
i glada vänners lag.
Nu när vi är alla här
du och jag, jag och du
kan vi klämma i och ta
nu i denna sång.

Ingenting går upp mot furuboda
Här i Skåne e´ det toppen tycker jag
Ingenting går upp mot Furuboda
Här vill vi va´, du och jag
tillsamman varje dag.



Kommentarer
Postat av: Li

haha du skulle hört när jag Alex och Max gjorde om Furuboda sången :D hahahaha. <3 På fredag då jävlar snygging :D

2009-08-12 @ 01:24:21
URL: http://alskad.blogg.se/
Postat av: Alexandra

alltså allvarligt talat Li, på fredag, det ska bli så fiiiiint :D

2009-08-12 @ 19:49:53
URL: http://nattringaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0