Årets första snöööö

Jag är otrolig, jag vet inte hur många gånger detta har hänt nu.
Jag lyckas verkligen stänga av veckarklockan i sömne, nästan var natt, DET ÄR SJUKT!
Imorse vaknade inte nes Simon, han är väl van?
Hur som helst, började dagen med bandy på idrotten, sjukt kul, efter det blev det typ 30 min psykologi,
och jag slutade vid ett, ganska gott :) Så idag har jag bara tagit det lugnt, tog god tid på mig i stallet,
och har städat en hel del här hemma. Och precis när jag var färdig messa micca om snöbollskrig,
eftersom det har kommit ungefär 1 dm snö i lilla Färlöv idag så gick jag självklart med på det.
Tog även med lilla Jossan, som är helt förälskad i den redan. Vi var ute drygt en timme och lekte,
efter det blev det varm omoy och film.
Och det lutar mot en tidig kväll ikväll.
Jag lägger upp bilder från dagen så fort jag lagt upp dom på datan :)

Nu ska jag kolla på "The perfect man" och mysa med hunden.
Sköt om er där ute, godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0