Freeeedaaaag

Efter en tuff vecka och lite smått bråk här och där, är det äntligen fredag och lite helg. Att känna sig utnyttjad men ändå älskad, det är en härlig komindation.. Har ingen läxa eller prov tills nästa vecka, sjukt gött. Dock tänkte jag läsa ut båda min böcker i svenskan, handla julkappar och chilla sönder ;)
För er som inte vet så är Boyen sämre efter sparken, veterinär kommer ut på måndag morgon och detta blir sista chansen för honom, antingen säljer jag, triangelmärker eller också säga hejdå.
Men som sagt, måndag, jag håller tummarna på att det bara är tillfälligt!

Just nu sitter jag hemma tsm med mamma, pappa, hund och katt. Idol är i full gång och Calle ligger nog risigt till:(
Jag och mamma har röstat sönder, hoppas det har hjälpt, hahaha.

Joanna är snart hemma förresten. Det är ju gött om ngt! 17 dagar, förstår ni? 17 DAGAR!!!! det är typ, bara lite, och jag längtar. Dock kommer tiden dit gå segt och tiden du är hemma kommer bara flyga iväg. Och du Joanna, jag glömde skriva att jag slutar den 18:e dec :).

Nu ska jag tillbaka till godis och tv.
GODNATT


Kommentarer
Postat av: johanna

utnyttjad men ändå mkt älskad:)

2009-12-05 @ 17:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0