helg?

Jag skulle egentligen behövt vila i helegn, istället blev det en helg med massa jobb!
Igår började jag med från 10-14 på hotellet, vidare till furuboda 15.30 - 22.30.
Somnade ungefär vid ett kanske(?) och sen upp vid 6 imorse för morgonfodring klockan 7.
Började sedan jobba klockan 10 till 14.20. Jag är trött, inte bara fysiskt, utan på allt!
Ska bli skönt med en vecka utan prov och massa skit dock, ska ägna mig åt träning riktigt mkt!!
ngn som är sugen på att hänga med å simma i veckan? :)

Nu ska jag vara sur för mig själv i en liten hörna. höhö.
Godnatt!

(GÖTT ATT CALLE ÄR VIDARE TILL FINALEN!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

14 dagar baby, fan vad underbart

2009-12-07 @ 10:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0