Julbord med tjejer

Äntligen har man gått på lov, som jag längtat!
Det firades med klassen igår hemma hos mathilda. Ikväll ska det firas med julbord med tjejerna hos mathilda :)
Idag har jag redan hunnit med en del faktiskt, sov till halv tolv(!) sen blev det att köra mamma till stan och mig till stallet. När vi kom hem gick jag ut med jossan och lekte i snön i drygt en halv timme :) Nu blir det att hjälpa mamma och sen hoppa i duschen för att bege mig till stan och möta tjejerna för att inhandla julbordet, sen blir det , mysmysmys.
Och om två ynka små dagar kommer min bästa vän hem :'). Lilla Joanna, som jag saknar dig!! Stackars Simon har fått stå ut med mina bölningar istället (HAHAHAHAHA), dock fungerar han inte lika bra som tröst som du. men iaf. Snart kommer du, och jag längtar!
Nu måste jag verkligen skynda mig, sköt om er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0