Julgran

Det känns i kroppen att det är söndag, jag är helt seg och allt känns jobbigt, precis som det alltid gör en söndag.
Dock är det inte vilken söndag som helst idag, idag är det Joppelilles födelsedag :) GrattisGrattis!
Imorse gick jag å mamma upp ganska tidigt, vid tio tiden, jossan fick springa av sig på baksidan i all snö medans jag och mor drack kaffe och käka frulle. Direkt efter det blev det att klä på sig och slänga sig i bilen för att välja ut en julgran. Tog sådär en halv timme eller ngt. Förresten så körde jag, på åkern, för annars hade vi inte kunnat hugga, och mamma blev mkt överraskad att jag klarade backen så bra, lite stolt allt. (dock var det mkt tack vare bilen tror jag!)
Jag har börjat tvivla, precis som på alla andra söndagar. Jag vet attjag inte borde göra det, men när man skriver, ja kanske vid fem på fredag i ett par minuter? Aja, skit samma, jag gör det större än vad jag borde..

Nu ska jag borsta tanden, släcka ljusen och bege mig till stallet för stalltjänst. Sen blir det en urtråkig söndag, såvida ingen har lust att hitta på ngt? Aja, what ever. Hörs

(Om inget annat får du ha ett bra liv?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0