Jullovet närmar sig

Sista veckan, och jag hoppar av glädje!
Nu är det fan nedräkning, riktigt mkt också.
Idag hade jag sista svenska lektionen någonsin, även sista lektionen historia med Carin Nyberg!
Redovisningen gick bra och det gjorde resentionen också.
Fan vad bra jag är! :D
Just nu kollar jag på Andra avenyn också, det är också sjukt bra.

Ah, jag kan inte släppa det,om tre dagar går jag på jullov, sen ha jag bara en termin kvar och jag tar studenten, aldrig mer en obligatirisk skola, hur sjukt? Ja jag får nog snart leta klänning till balen också? :O
Om en vecka firar jag och simon fem månader, helt sjukt vad tiden rinner.

Nu ska jag gå ut med hunden och sen bir det sova, eller ngt?
Godnatt alla <3



Jag bjuder på en lite julAlle, i förskott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0