Nytt år

Fy för vilket konstigt år det har varit iår då? Ja har gjort en massa saker som jag aldrig fått för mig att göra annars. Men jag ska dock erkänna att jag ångrar inte ett skit.
En av de finaste upplevelserna var nog självklart 24/7. Två av mina närmsta flyttade utomlands, och en försvann helt. Boyen har varit sämre än någonsin, jag har tappat hoppet men fått tillbaka det. Ullis är bättre än alla!
Lika så Håkan.
Imorgon firas Nyår med tre av de finaste, Joppe, Aron och Joanna. Hur underbart kommer inte det bli? Jag trivs med er tre i min näret. Var i och för sig inte så jätte sociala här om dagen, blev något depp, Joppe sitter med mobilen, Aron sitter på datan och chattar med någon tjej och Joanna skriker FUCKING och FUCK i timmar.. Men jag älskar er ändå :) höhö.
Igår hade jag en mycket fin heldag med joanna. Blev staden för att hitta klänning, hitta ingen, men inhandlade dock en fin tröja, strumpbyxor och en bh. Sen letades det förtvivlat efter björnbröder, hittade inte den någonstans i hela jävla stan!!!!!! NÅGON SOM VET VART MAN KAN FÅ TAG PÅ DEN?  

Idag bir det Boyen om så där en timme eller två, sen fix. Sen ska jag tillbringa kvällenoch troligtvis natten med Simon ^^.

Ni får ha en fruktansvärt bra Nyår så hörs vi.
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL SKÅLA IN ÅRET MED DIG, I LOVE YOU OCH ALLT DET DÄR

2009-12-30 @ 22:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0