Riktiga vänner

Nu är jag hemma från en trevlig kväll med tjejerna, det bjöds på mat, samtil, trevliga minnen, snö och massa SKÖN sång! Eller ja, vi försökte iaf, jag gillade nog mest Djungelboken faktiskt ;) Tack tjejer!

Jag måste bara berätta en sak.
Riktiga vänner är såna som man kan dela allt med, en som bryr sig och minns allt man säger, som ställer upp och finns där i alla situationer. Förut visste jag inte om jag hade såna, eller vad dom va bra till. Men för var dag som går så inser jag, jag har några få. Alla har det, och alla tycker att sina är underbara. Men mina är otroliga. Jag behöver inte prata med dom varje dag eller varje vecka. Det akn gå en månad eller två, men när vi snackar så känns det som igår. Det är precis så som riktig vänskap ska kännas. Den vardagliga är också viktig. Jag tror inte jag behöver säga mer, för er det rör känner nog er träffade iaf. Men jag vill bara tacka och säga att jag älskar er!

Alexandra <3 Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0