Världens finaste

Då är man nyss hemkommen från staden, inhandlat tre julkappar, nu är man pank och får vänta med att köpa resten tills på onsdag, det 'är alltid lika fint att vara ute i god tid ;) Vet dock vad jag ska köpa..
Om ungefär tre timmar beger jag mig till stallet sen blir det hem, dusch och fix och in mot staden vid 18.35, sen anländer JoannaPanna till stationen 19.35, fy för vad jag längtar.

Igår hade jag en halvdepp dag, funderade på en massa. Joanna stannar tills den 7:e januari(?) och simon sticker den 18:e, jag blir själv igen, helt själv denna gången. Hur sorgligt är inte det? Det är tur man har lite vänner som kan backa upp, men dock ingen som kan ersätta, men så är det väl alltid?

Nej nu ska jag göra lite nytta, sköt om er alla, puss puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0