aa

Går dagen var den segaste på riktigt länge!!!
Jag sov kanske 11 timmar på natten..
så gick jag upp vid 11, satte mig vid datan
och vid ett käkade jag lite..
La mig till rätta i soffan., och sov i två timmar!
Vaknade av att Aron messa, och tur var väll det,
för sen blev det träning.

Så depp har jag nog aldrig vatt på en träning förut,
funderar på att sluta i gruppen och bara träna privat.
Ulrika var en stjärna!

Iaf, efter träningen igår blev det dusch och sen kom Aron å hämta mig.
Drog mot lägenheten i stan och mös tsm med Joppe.
Sen hemfärd..
Kvällen avslutas med Jenny i mitt vänsteröra, Betty till vänster
och hässleholms skolkatalog i knäna i min säng.

Idag blir det Trafikskolan 14.10 och sen teori 16.30 :)
kvällen räddas av Boyen, Aron och joppe.. (ngn mer?)
Höres, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0