Arn



Tävlingen gick faktiskt riktigt bra!!
Dock utesluten i båda, men fy fan vad han hoppa :)
Nu e jag seeeeg
och det e skönt att inte Linda heller e sugen på utgång ikväll
för det hade jag inte pallat:P

Kollade vimmel från gårdagens Grand nyss..
Aunnas har minsann klippt sig, passade bättre i längre (!!!)

Kvällen kommer spenderas framför melodifestivalen och datan tror jag.
Hade hoppats på att få iaf ett kärt litet sms igår.. eller idag.. men ser dåligt ut.
Om jag fått det hade kvällen set annorlunda ut kan jag lova!

Du e falsk och berättar ingenting för mig.
Vad är du ute efter egentligen!?
Du kanske tycker att jag gjort fel, men det var det enda jag kunde göra för att få dig att inse.
Jag vet inte vadjag vill, så om du vet vad du vill, så bevisa det då!

"Bara så länge våra hjärtan klarar av att slå"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0