En chans



Förlåt för den dåliga uppdateringen!
jag ska bättre mig, lovar! ;)

Helgen var fin iaf,
Slappt å fint på fredag, utgång lördag
Och sen mys med A, J och S hemma hos mig på söndagen.

Skolan igår var ett helvete.. Ingen sovmorgon plus att jag blev av med mina nycklar.. :/
Träingen frö Iwona blev det inget av,
så jag tog en privat för bästa Ullrika på hemmaplan istsället!
Det gick b'ättre än bäst, frågan e nu om man ska byta?

Skoldagen idag började också kass!
Försov mig, missa frukosten och inga nyckalar..
I skolan spiller pernilla kaffe över sig, det va kul dock ;)
Och jag slutade vid 11!!!! Mycke underbart.
Mot tandläkaren, blev glad, för hade inga hål, tillbaka om ett år igen :D

Nu ska jag sätta mig och läsa engelskaboken
sen blir det teorilektion på Nya trefikskolan i stan vid 6 tiden.

Sådana chanser kommer en gång bara, aldrig att dom kommer två


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0