Minnen

Mitt klagande fortsätter lite..
Pappa har inte många hemma. Kanske borde flytta till sitt jävla Ryssland..
Han kommer inte vara hemma på min 18års dag..
Jobbet betyder tydligen mer än vad jag gör.
Skönt iaf, nu vet jag det. Otrogen? skulle inte förvåna mig!

Men iaf.. har suttit och pluhhat en del nu i eftermiddag..
När jag pluggar har jag alltid musik igång, till hjälp brukar jag ha min älskade Samsung K5 <3<3<3
På den iaf hittade massa old things. Bland annat tre låtar ifrån sagan om ringen :')
Blev lite glädje tårar där en stund. Och dirr efter det kom "lilla hjärtat" och sen "like a rose" säger bara MINNEN!!
Så bra gick det med mitt pluggande...


 

Och nu ska jag försöka ge mig på kemin igen.. Ha det feeeeett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0