Pang



Gårdagen var trevlig må jag säga.
Vaknade upp och begav oss till lägenheten och hjälpte till med städningen.
Sen lev det färd mot Boyen som var fin och sen bilfärd till Unnie som var riktigt fin även hon :)
Sen blev det stress, var hemma klockan 18.00 ungefär, och skulle ta bussen 18.35..
blev att hoppa in i duschen och slänga ner alla saker i väskan och bege mig.
Fix hos jenny precis som alltid, Linda möter upp.
Ida och Matti kör oss till lägenheten vid halv 10.
Dissen dirr nör vi siger in och hela kvällen typ..
Fram tills lilla jag fixade svartsjuka ;D
Då släppte det... men inte helt, FY FAAAN säger jag bara!
FY FAAAAN ADAM!!!
Trodde du förändrats men nejnej...
Iaf, bortser man från dissen så var min kväll riktigt kalas fin :D!!!!
Övernattning i lägenheten inatt med Aron, joppe, jenny och Linda.



 

Dock saknades Knudan, Fluan och Molle igår.. Men nästa helg så jävlar :D!!! Lördag kanske?


Och denna dagen började med massa skratt och vatten.
I följd av att Joppe gav mig masage i soffan medans Aron segade
och jenny och linda var änglar och gick till maxi för att köpa frukost.
Gott var det också! Riktigt fett!

Och nu ska jag träna..
hörs senare, Puss sötingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0