Perfekt

Tisdag idag.. jag försov mig och missade frukosten.
Mot skolan i extrem kyla, och somna in på bussen mot stan med världens bästa musik i öronen.
Psykoloi lektion i drygt en halv timme, sen fete rast som tillbringades med sara och pernilla vid datan!
Matte lektionen var jag ganska duktig på, men matte D.. åh jag fattar inte mkt :/
Sen vart det biologilabb med favoriterna..
Jag har besöutsångest om jag vill ta blodprov eller inte,
men efter många om och men och en enstaka tår gav jag mig fan på det, Men Roland fick hjälpa!
Blödde sönder på fingret, och fick riktigt ont efter, förblödning?
Jag hade iaf A negativ, fy vad jag e speciell :D

Kvällen blir räddad av kemiböcker, Boyen oh Andra avenyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0