PLUGG?



Lång dag idag.
Upp vid 7, trafik skolan 8.00 vilket gick bra.
Sen buss till skolan och sitta och plugga biologi fram till halv 10 ungefär.
Matilda räddar, då blev det mot idrotten, Fys, helt slut i magen nu! Träningsverk?
Mot Åke för samtal och sen träningsläran där vi var otroligt duktiga på.... Eller hur va det? ;)
Sen en tripp mot Netto för godis och sen en lång engelsklektion.
Avslutade dagen med en biologi.. slutade 16.00! TRÖTT.
Mot stan hämta DVD och sen bil hem med Joppi, Tack :)
Träning för Ulrika, det gik riktigt fint, snacka taggad inför söndag nu!!

Det som återstår av kvällen kommer räddas av matte och biologi böcker..
Ha en fortsatt fin kväll allihopa :)

Uppdateringen har jag vatt sämst med verkligen, skolans fel. Förlåt
Jag lovade att bättra mig, och det kommer jag med.. snart.. höhö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0