Skolan

Vaknade imorse av världens bästa väckarklocka.
"Johnny the rocker" med magnus uggla <3


När jag tatt mig upp för att duscha kollar jag ut genom fönstret
och ser att det ligger ett snö-täcke på ca 2 dm...
Jag hatar snö...!

Min dag börjar jävligt bra iaf!
tar mig in mot stan för att köra lite.
Inser att jag inte kommer få ngn tid nästa vecka
Peter är då snäll och låter mig köra ett dubbel pass idag :)
Fyyy, jag är snart klar med körkortet :D!!

Kommer till skolan, kör lite press med treorna.
Dusch och sen mot skolan för mat.
Jag går då till vaktnmästaren och frågar om dom fått in några nycklar.
Han går in och kollar, och vad ser jag, MINA NYCKLAR :')
Riktigt lättad är jag!!


För övrigt har vi en hål timme nu mellan halv ett och två.
Plus att nu närm,ar det sig helgen, och jag längtar sönder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0