Waa



Gårdagen började perfekt verkligen.
Den vände dock snabbt efter ett kärt
litet samtal.. och kvällen blev en
av de värsta dagarna i mitt liv...
Böl halva kvällen och inget plugg knappt.
A försöker trösta, går å hevete,
Alle messar J, hon lyckas då vända! <3

Sov inte ett skit inatt..
kommer in till stan och ska ta min cykel till österäng..
Och vad ser alle då.. jo att låset har frusit.. (Y)
Fick då ta bussen istället..
Dagen fortsatte iaf ngt bättre.. försökte bara glömma allt!!
Efter skolan var Joppe en ängel..
Körde mig till stallet så jag slapp gå..
Fick då reda på en sak som gjorde mig glad..

Träningen gick kass med Carlos dock..
Boyen gick som en gud :)
Och nu ska jag planera morgondagen.. :D


( Inte ett skit har jag hört.. :'/ Stöd? verkar inte så! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0