Studeidag


Joanna du e saknad!

Jag tackar alla medverkande för denna helgen!
Underbart bra och den kommer finnas med riktigt läääänge :P!
Plus att det var studiedag igår, och det tog vi del av på söndagen.
Jag, Aron, Joppe å sara träffades istan och dog hem till Joppe för film tittande
och sen bar det av vidare mot Arons hus för lite mer tv tittande och sömn.
Vaknade på måndagen vid halv 10, kvart i 10 ngt, för Aron skulle ha biljetter, men fick inga. SYND! ;)
Vid halv tolv tiden blev det av mot stan för frulle och sen en tripp på stan.
(efter att Aron kört skämtet "Kolla alle en lekhörna:D Ngt för dig!" och jag svara "Jaaa kom Aron, du å jag! ;):P", så sätter det sig en gubbe på kanske 50 år och brjar leka med tågen.. JAg trodde jag skulle dö så kul det va! :D")
Plus den värsta bilfärdne på riktigt länge hem sen.
180 på motorvägen och sen nära på lastbilskrock på upploppet. Härligt jobbat, typ GALEN!
Pulsen steg och jag såg livet sela förbi..!
Sen iaf blev det mot världens bästa Boyen, som var riktigt fin både igår och i söndes :)
Sen vart det mot stan igen till trafikskolan och sen hem för data och lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0