FALSTER!

Se där ja, nu är jag hemkommen från både
Furuboda OCH en fin weekend i Falsterbo
med den absolut bästa Joanna.
Det har vatt mycket svett, tårar, skratt, svek, hopp..
Men framför allt, hävligt roligt!

Denna veckan har vatt en av det bästa i mitt liv ska jag säga.
Jag har saknat S, men det är bara att ta igen.
Mamma å pappa år helt fuckt up, men vad gör det?
Jag vet vart väskan finns, kläder finns alltid redo,
boende, ja.. det är nog bara å springa till närmsta. Tack <3

Jag hade förväntat mig ett städat rum idag när jag kom hem.
Men ick då, ingen har vatt i nhärheten, inte okej.
Det första blev, stäääääääd, håller fortfarande på,
bara bara tvungen att ta en liten paus, läsa blogg tex, jävligt kul Joanna ;)!
Så fort jag är klar, om drygt en timme skulle jag tro, för jag e seg,
då blir det Boyen, sen en dusch, och den ska vara i HETT vatten och LÄÄÄÄNGEEE!
Sen blirre kanske bil mot Jossan med micca, liten grillis, får se.

PERNILLA LYCKANDER!!
Riktigt mkt förlåt, det gjorde ont i mitt hjärta, va depp hela kvällen.
men jag kunde verkligen inte ta mig där ifrån.
Jag får försöka ta igen det på ngt sätt.
Du kommer ändå alltid vara nära, fast du befinner dig...
ja långt åt helvetes iväg från mig! Tankar, mail, tele.. ja allt ska finnas!!
PL, vi ses snart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0