jobbajobbajobba

Förlåt allihop för min urdåliga uppdatering den senaste tiden.

H'änt en hel del, och varit mycket att göra, inte riktigt haft tid..

Men nu är jag tillbaka :)


Jag jobbar å sliter som aldrig förr,

däremot trivs jag sjukt underbart bra!

Alla på jobbet 'är underbart fina, ja vi har kul iaf.

En vanlig dag: upp vid tolv, mot stan halv två, hämta folk,

mot åhus strand, ett dopp, mot jobbet, dusch och sen jobb i åtta timmar,

ot åhus brygga, dopp och sen kryddar vi en hemfärd med Statoil 24 (H).


Simon är söt, Jossan toppen, vädret helt okej, mamma börjar arta sig.
Imorn börjar krstd-dagarna, fett kul sk adet bli iaf :)
Bara för att jag jobbar lördag till onsdag, men alle missar inget viktigt ändå.

Saknar dock mina underbart fina vänner!! Ja ni vet vilka ni är.
nu ska jag springa in i duschen, sen jobbet. PUSS <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0