PS

Jag lovade faktiskt, så jag måste nu.
Att ge ett löfte är nämligen ngt av det
stakaste man kan göra, ungefär som
"Jag älskar dig", vilket man inte säger
till vem som helst. Moster, jag lovar.

Zolli kom förbi med bilderna
från stoffes student innan.
riktigt fina blev dom, men min
bikinilnje är INTE okej.
Klänningen var det, och håret,
smiket också, till en början..

Min vecka har för övrigt varit fint som snus.
Treornas skattjakt i onsdes
--> utgång på kvällen med underbara.
--> efterfest och ingen sömn..
--> skola dagenefter bakis som en gnu.
--> Fika med festfolket, prata igenom..
Fredag, föreläsning på nya jobbet,
somnade nästan, sjukt tråkigt..
Brors student, utgång.
Lördag, jobb och äventyr,
idag jobb och bal.
Ja minst sagt jävligt fin vecka,
nästa kommer bli ännu finare :)!

Hultan närmar sig med stormsteg.
Sluta tveka, vi kommer dit!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0