Vaaaaalp

Kom precis hem från valpkursen,
som för övrigt gick riktigt bra idag.
Chockad nog tar jag upp mobilen,
vad ser jag? den är bombad med sms.
Ger den ett gott försök och svarar glatt på ett efter ett,
men precis som jag misstänkte,
så pallade den inte trycket.
Snarty är det dax för ny, helt klar.
Sony ericsson W890i, riktigt kass!!!!

En glad nyhet var att en vän till mig tydligen läser bloggen,
inga namn, du vet ändå vem du är om du nu läser detta med.
Förlåt att jag inte kom igår, hade vatt kul, en annan gång?

Micca gumman, lycka till som F** imorn,
jag tänker på dig, å jag hoppas verkligen jag får ett
telefonsamtal på onsdag så fort du vaknat?
Det kommer gå bra, tro mig! <3<3


Saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0