Äntligen

Igår var jag riktigt seg, både i skolan och efter.
Mamma hämtade upp i skolan, vi drog mot Jysk och kollade säng till mig.
Hittade en som jag ville ha, så åkte hem igen,
sen hörde vi runt lite å så blev det att vi åkte in till Jysik igen å kollade ännu fler sängar.
Hittade då en annan som var mkt bättre.
Hem igen, helt övrlycklig.
Satte mig i soffan och skulle läsa Psykologi, men somnade vid 10.
Ner å la mig, å sov riktigt gott..

Försov mig imorse, så gott sov jag!
Missade en bit på psykologin, men det löste sig.
Dagen var kort, men fortfarande trött efter helgen.
Mamma hämtade upp i skolan,
vi begav oss mot banken, fixade med pengar.. sen blev det mat.
Hem en snabbis, hämta släp och tillbaka mot stan för att hämta sängen :)
som just för tillfället står i vardagsrummet eftersom mamma å jag e klena
och ingte orkar bära ner den själva plus att bära upp den min gamla..
Så den får stå här tills fredag då pappa kommer hem från Ryssland!

Har även nu nyligen fixat så jag kan tanka hem, det e fett!
Och jag ska nu snart sätta mig på bussen mot stan för teori lektion.
Hallkan är beställd också föresten! SNART E DET DAAAX :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0