Diff

Ändrade planer för min lilla kväll.
Jag tycker om ändringar, det e spännande.

Iaf, så kom Aron, Jenny å Joppe förbi,
blev parlamentet och Beck.
Det har minsann blivit av en liten söndags-tradition må ja säga. (Jag å aron tre helger i rad)
Nu vart det slut, men får komma på nya lösningar. Det gör vi lätt.

Sara får krya på sig,
Doppi får krya på sig,
Jenny för krya på sig.
Aron.... håll dig frisk
Jag... håll mig frisk, lycka till imorron OCH Sluta R och Nykterist ett år!
Jag står fast vid det, lovar mig själv att jag ska klara det.
A också för den delen.


Nu ska jag dra mig mot min förut välbäddade säng,

ladda inför imorron, blir många timmar på traffe skulle jag tro.

Godnatt alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0