Förvirrad

Förlåt för dålig uppdatering igen!
Hänt en hel del..

Fredag: Skoldagen var perfekt, mot staden och hämta dricka.
Hem och fixa Boyen och mot Jenna för förfest med tjejerna.
Planerad utgång på Grand.
Alla blir av med varandra,
jag fastnar hos Anders som behandlar mig som en prinsessa!
Tack för den bästa kvällen på riktigt länge!!

Lördag: riktigt seg på dan, mot stan med jenny och köper skor,
hittar en riktigt snygg jacka som jag tänkte köpa nu i veckan :)
Planerad utgång tsm med Linn och Joanna på kvällen,
allt blev kaos, och festen i åhus var ju bara pricken.
J'ävla fitt kväll säger jag bara!!!
Men tejjer, ni e fina ändå! :)

Söndag: sov till ett halv två typ, seg fram till tre halv fyra, mot stallet.
Hem och blev ovänn med pappa,
Aron är då påväg så han hämtar upp mig,
mot honom för mys
han Kör mig sen vidare till Jenny där jag spenderade min natt.
TACK!!!

Nu e jag hemma, pappa e på jobbet, stoffe i skolan och mamma i stallet.
Ska snart bege mig mot plugget..
Ser inte fram emot denna dagen asså.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0