gotta be sombody

Nickelback har blivit lite av en drog för mig.
Skoldagen var inte kul.
Lite ljus såg man allt en stund, ljuset försvann snabbt 
men ersattes med en stjärna en stund senare.

 
 

Jag har även kommit på att jag har de bästa vännerna man kan tänka sig!
Den finaste broren! Älskar verkligen dig stoffe, tack för allt!!!
Jag vet att du alltid ställer upp och jag uppskattar detta,
och jag kommer också alltid finnas för dig om det skulle va ngt.
Finns ett telefonsamtal bort.

Jenny får också en egen liten rad här.
Tack för igår å inatt, det värmer.
Min soffa är din soffa, din soffa är min soffa.
Allt mitt är ditt, dörren, du vet vart den står hun!

Boyen gick helt okej idag också iaf.
har dock gått bättre, Ulrika snart? Jaaa taaaack!

Nu ska jag gå å lägga mig å kolla ngn bra film
och sen somna in i min nya underbart sköna säng!!
Hörs imorron, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0