AQUA

En timme i skolan idag,
så passade även på att dra en snabb runda inom jobbet,
sen blev det hem och sola en timme :)

resten av dagen kommer bestå av plugg, plugg ocg åter plugg!
Och ikväll kommer sara förbi, och då blir det även då plugg, men även lite twilight!
Såg även att Aqua ska göra en comeback efter mer än tio år!
någon mer än jag som ser fram emot detta?!
Ja troligtvis inte, jag står för mig själv, som allitd.

jag skulle bara vilja vrida tillbaka tiden
till det tillfälle då allt var bra, men jag
klantar mig som vanligt och ställer till det.
Göra om alltihop till något bättre,
Jag vill inte leva i en oändlig gåta,
för det är precis vad jag gör nu.

Min chans att andas in, andas ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0