bäää

Boyen va fin idag,
tog en runda genom golfbanan,
träffade då på Andy å hans familj.
Jossan hoppade tydligen över staketet
för första gången också, ofta?

Mormor ringde, vi pratade framtiden.
Vi klirrade ihop en fin plan tsm:
ha ett fint sommarlov med massa
jobb och mys, börja trean och plugga
gärnet, ge allt! ta studenten och sen på
heltids jobbet. Fixa massa pengar och
en fin pojke, Jobba ett år och sen bege
mig utomlands, ett halv år, eller kanske ett helt.
Jobba sommaren och sen plugga upp.
Fixar jag detta, så ska jag lova er att jag
bjuder på inflyttningsfest när jag köpt min trea,
lagom till nyår någon gång, vid 2011, kanske 12,
tsm med, ja varför inte hoppas, Aunnas kanske?
(I så fall ska Janyy ha diplom!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0