BJ

Ja, alla dessa fördommar om björket,
kan ju inte säga mer än att dom stämmer inte.
igår va fint, oplanerat nog.
Jennys etta för fix och lite förfest, mot stan,
lilla torg, hessle (pär, anders, jesper).
Inga cider, vakten tar det, "står dte pajas på din elr?"
Diss direkt från jenny till Pär.
Kvart i elva, mot hlm å bj.
i bilen bjöds det på skönsång, fairytale. i'm in love.
Efter många om och men kommer vi dit.
Hem kvart i två tråkigt nog, blev deck i bilen
för vissa, medans andfra höll sig pigga,
runda inom MC för natta mat, även där deck!
"Jag mår inte så bra...", "haha lugnt, vi har e påse här som ni kan dela på:D!"
Hemma vid tre, somnar fyra, (AK!!!) ,vaknar vid sju..

Jobbet va segt som fan, men ibland är det så!
Ibland får man roa sig.
Nu kom jag nyss hem från en mys kväll i viby
med joanna, jenny, jacob och aron, okej, vi får inte glömma dawid,
han var delaktig i ett par sekunder där, sen film med föräldrar.

Nu är jag trött, ska sova, och det gör jag lätt,
godnatt alla söta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0