jaha

Frågan är om detär lönt att dra till skolan veckorna som återstår?
Ja, kanske nästa tisdag, då jag har mitt sista prov,
kanske imorn med så jag lämnar in engelskan.. men annars,
hur lönt är det att gå till skolan för en lektion som man
ändå bara kollar film på? lärarna bryr sig inte om osstvåor nu ändå ju!
man är nästan som fri alla redan.

Fin fika igår iaf, fick reda på att dom i SMNV3 skulle va brandmän på skattjakten,
lätt att jag ska kolla! "varmt å skönt" säger joppe, "nejnej, ska bara ha byxor och sen bar överkropp"
säger marcus, "SEXIGT, jag står för kameran! :D" slänger jag in,
"haha, sen ska vi smörja in oss med sot ;)" fyller karcus i, "jag kommer, UTAN tvekan" svarar jag!
svaret blev "Du är så välkommen ;)!"  (Pernilla sitter bara å skrtatta åt kommentarerna!)
jag kan ärligt säga att jag trivs med folket iaf.

påfyllning på skol pratet, idag drog jag till skolan med bussen 07.25,
var på österäng vid 8.00, trött som ett as, en lektion, genomgång inför prov,
tog bussen mot stan 09.25, buss hem 10.20.. lönt? nejnejnej...
vaken nu iaf, och jossan å jag har gått en lång väg idag :)
nu är det ombyte och mot hästen för en tur, sen hundvakt en stund, sen plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0