RP?

det enda jag behöver är tid,
tid för att tänka och förstå
vad det är som egentligen händer.
Jag vill, jag kämpar.
men det går inte, allt bara ligger kvar,
kvar på samma plats som när jag bröjade.

Vad hände egentligen med Alexandra Rozsa när hon började gymnasiet?
Självförtroende? Finns det ngt kvar?
Vart tog hon vägen? den där flickan som gjorde allt för sin familj,
allt för sina vänner och alltid ställde upp?
Hon som hade toppen betyg i skolan och verkligen satsade?
ja, uppenarligen har hon stannat kvar i älskade Önnestad hos lilla hjärtat..

Trean närmar sig med stormsteg. Ett måste, det är att ta tag i livet!
Inse mina misstag, rätta dom och leva vidare, Sluta leva i det förslutna.
Det finns hopp, någonstans där ute ska jag hitta det.
"Kärleken är svår" Som dom säger i Eva & Adam. livet då?

Åter igen, tillbaka till pluggandet!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0