En dag i taget

Provet är skrivet, snacka om fiasko!
Hoppas på G iaf, i så fall har jag TUUUUR.
Hur som helst så ssitter jag i bibblan och väntar på att klockan ska slå två,
för då ska jag ha möte med folket om lördag och sen slutar jag, har nämligen ingen psykologi :)
Imorgon har jag däremot NP i svenska B, skriftligt, sjukt jobbigt!!!!!!!!
Ska jag behöva sitta i fem timmar och bara skriva om en jävla text? det värsta är att jag verkligen kommer sitta det också!
BAra för att kolla igenom, vara säkere på att jag inte gklömt ngt, redigera, ja ni vet hur det är när man väl sitter där?

Jag vill ha hem min Joanna, jag vill ha hem henne nu!
Jag saknar dina kramar, din förståelse,
att kunna ha dig en kvart ifrån mig var en underbarkänsla. Nu är du typ.. tolv timmar iväg.. Inte okej! :(
FY FAN VAD JAG SAKNAR DIG GUMMAN :'(!!! KOM HEM, SNÄLLA!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha du tycker de alltså.. Ja jag tyckte faktiskt jag fick till de där ^^ Jaså, va det svårt? va de många som inte va där? Jag ska ta med mitt läkarintyg så hon inte kan säga något.. Min läkare ringde mej när jag kom hem, får inte gå, sitta, bara ligga till det är över :O Wtf liksom, vi har natunella imorgon... :/

2009-11-17 @ 19:02:58
URL: http://sarabaraunderbara.blogg.se/
Postat av: joannis

lovelove, VI MASTE PRATA! Jag kommer hem, pa lordag ar det en manad. det gar fort. pratat om att byta julklappar med aron och joppe, kanske kan kopa nagot litet och sen bara dela ut sa man far en var. det glogg, pepparkakor och RP @ balsby badplats. jag ar FETT PA. men du och jag byter som vanligt va? Vet nog vad jag ska kopa. LVOEYOU

2009-11-18 @ 13:20:50
URL: http://joannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0