Jaha då va det tisdag igen?

JAg tycker inte om tisdagar. Börhjar tidgt och slutar sent.
det är mörkt när man går till skolan och mörkt när man går hem!
Man är trött och det enda man vill är att gå och  lägga sig under täcket där hemma.
Kura ner sig antingen med en kopp te eller kanske en kaffe, starta en film och bara sova.
Men verkligheten säger annat.
klockan 12.30 sitter jag i B30 och skriver historia psov. RÄDDA MIG!
Igår skulle jag plugga igenom det sista, vad händer? Jag somnar, jätte bra alle! verkligen.
Känner attd et kommer gå åt helvete. fanfanfan.
Men what ever.
Boyen är mkt bättre nu iaf, imorgon ska jag tillbringa lite mer tid med honom.
Ikväll ska jag kanske övertala simon så jag får sova hos honom.

På lördag är det NV fest. Det ska bli trevligt :)
I helgen tog jag ledigt, och nästa helg är det personalfest, och man skulle ta med sina respektive.
Hur sött är inte det då? :D

Nu måste jag plugga vidar.
Alla mina kära som inte befinner sig i sverige längre, ni ska veta att jag tänker på er!
LOVE YOU <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0