nvfest?

Jag måste bara meddela att jag är sjukt trött!
Efter att ha jobbat natt mellan fredag och lördag, ha nvfest på lördag
Morgonfodring igår plus att jag jobbade kävllen
så känner jag att det hade varit väldigt skönt att vara ledig idag.
Men skolan kallade och nu sitter jag här, en måndag som vanligt.
Om ettpar minuter börjar svenskan, jag tänkte att jag skulle lyssna på några redovisningar
så att jag är redo inför imorgon då det är min tur att bli grillad.
Förkyldningenhåller fortfarande i sig, känns som att den kommer göra det ganskalänge.
Stackars Simon har smittats, inte okej,:(
(En liten parantes,imorgon har vi varit tsm i fyra månader!)

Jag vill se new moon, väldigt snart, jag ska köra övertalning.
Och nu måste jag springa.
PUSS PÅ ER! <3<3

( Joanna, ringde du mighär om dagen? :O )


Kommentarer
Postat av: joanna

jag har nog testat ett par ganger :D mindre an en manad tills jag kommer hem nu. bestamt nagot med joppe? miss and love u

2009-11-23 @ 12:34:05
URL: http://joannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0