Spruuuutaaa

Usch, i torsdes efter skolan gick jag tsm med klassen in i aulan för att ta influensasprutan!
Jag grät, folk svimmade, vissa tog den, andra inte.
Den kändes knappt, men efter, aaaaj!!
HAr inte kunnat röra armen på sen dess, kläder? ja jag har fått hjälp :$
Mådde kass igår och idag har jag varit riktigt trött.
Känner ingen hungerkänsla. Hoppas det slutar!
Dock har jag tillbringat 26 timmar med älskling,
och det kan ju inget annat än gillas.<3
Och jag kom även nyss hem från stallet för andra gången idag.
Imrgon ska vi flytta in det sista, förhoppningsvis.
ikväll blir det plugg och sömn.
Imorgon flytt, plugg och kanske lite umgänge?

Nu ska jag sticka ut till macken å köpa kattmat och sen gå ut med hunden.
JAG SAKNAR DIG JOANNA :'(
Puss


Kommentarer
Postat av: joanna

ahhhhh. vi maste pratas vid snart tycker jag!!!! hant nagot dar hemma? ja, vi far fixa bilderna. du kan ju kopiera fran min blogg dom som ar dar. love you

2009-11-07 @ 20:17:37
URL: http://joannis.blogg.se/
Postat av: joannis

bytt mobil nu sa smsen ar forsvunna, men prata pa msn imorgon kvall? sa sent du bara kan <3 LOVEYOU

2009-11-14 @ 19:34:19
URL: http://joannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0