Tillbaka till ruta ett

Nu är jag äntlgen hemma efter en lång dag i skolan!
Simon sov här inatt och det var mysigt, faktiskt ett tag sen sist..
För övrigt hade Svnska B tal idag, hade planerat det riktigt bra fatiskt,
lagt upp det på ett bra sätt, men självklart fungerar inte skrivaren i skolan
så fick inte ut min bild, blev överdivet nervös över detta -> att hela mitt tal blev förstört.
HAde papper med mig framme, men kollade inte på det, vrf? Glömde mer än hälften!!!
Så jävla surt!! Sabbade mitt MVG så kan som högst få VG i svenska B nu, FAAAN! :(
What ever, livet leker vidare ändå.

Nu tänkte jag sätta mig med psykologin och rå plugga tills jag somnar,
sen tänker jag ta en medveten sovmorgon imorgon eftersom vi har idrott som jag ändå inte kan va med på..
Jag har även bokat biljetter till new moon tills imorgon, men simon är kass,
så får se om han blir bättre tills imorgon annars får vi väl vänta? :(

JAg måste även säga att jag inte saknar det ett skit!
Inget med det! Visst vi hade trevligt, men vill verkligen inte tillbaka.
Det är så mkt bättre utan det, verkligen, MKT bättre!!
Finns nog inget någon kan göra för att få det så igen.
Detta var bara en liten parantes, och jag vet en som vet precis vad jag menar!


Nu kallar psykologin!


Kommentarer
Postat av: joanna

hej och tja baby. den ar vard att se ensam, sa javla bra ar den. promise och promise, battre an ettan (och du vet hur bra vi tycker att den ar!!!!!) proppa i honom alvedon och massa annat sa klarar han det :D:D:D:D:D:D 19.37 ar jag i Kstad den 21a, just in case u wanna noooo. och....vem snackar du nu om langst nere i detta lilla inlagget? (tss) loveu

2009-11-24 @ 20:17:56
URL: http://joannis.blogg.se/
Postat av: joanna

babybaby, ska kopa julklapp till dig imorgon sa ar det nagot speciellt far du skriva ett mess :) love you <3

2009-11-25 @ 17:15:58
URL: http://joannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0